fredag 6 mars 2009

Fredags bilfärd.



I dag så ska det stökas, städas och tömmas kyl och sopor på allt som hinner bli dåligt och så packas bilen och vi beger oss till svärfars för att spendera helgen hos dem. Det ska bli trevligt, det va som ett bra tag sedan vi sågs nu, vi bestämde att eftersom att vi skulle upp i helgen så skulle dom fira mig då. Det är ju inte illa att inte behöva bjuda på mat när man fyller år. Utan bara åka bort och bli bjuden. =)

Sedan på Söndag så stannar vi hos lillasyster på vägen hem och äter middag hos henne. *mums*

Liam är lämnad på dagis, och jag ligger just på soffan för att försöka vila bort min huvudvärk och kurera mig med en massa vatten. (jag tror jag har druckit för lite och därav har huvudvärken) så jag hoppas att jag blir snabbt pigg nu så jag kan sätta fart.

Ha en jätteskön helg, passa på att vila!

Inga kommentarer: