måndag 30 mars 2009

Nu har jag hämtat lillskrutten från dagis. Han var så ledsen när vi skulle dit och ville inte alls vara på dagis i dag.. sedan när vi var där så sprang han som vanligt lyckligt rätt in, och så ville han inte alls hem när jag skulle hämta honom! =) Ja det är ju bra att han trivs iallafall. Men jag skulle ha haft någon annan rutin hemma innan vi ska fara, för han hatar att bryta upp här hemma och då blir det alltid gråt. Han börjar ju inte förr´n kl. 8.45 och då har han antingen hunnit starta nån lek, eller fastnat i barnprogrammen på tv:n...

I dag har jag äääntligen hittat en skoterhjälm åt skrutten. Nu behöver jag inte vara orolig över att han drar ut med sin far på skotern i sin gamla hjälm längre, sambon kör ju alltid försiktigt så det är inte det, men han hade inget skydd alls för tänderna och om det då skulle bli tvärstopp så är det ju hans tänder som ryker eftersom att han sitter fram för att kunna se nåt. Men nu var det problemet löst. *skönt*

Jag håller på att bli galen, grannarna borrar efter bergvärme, och det låter här inne hela tiden! Hoppas att dom når berget snart!=)

Inga kommentarer: