torsdag 12 mars 2009

Joho nu ni! I dag så har jag skurat rent hela köket! *stolt* Alla skåpluckor glänser och det luktar gott. En maskin med tvätt avklarad.. nu är det dax för nr. 2, och sedan så ska klädseln slitas av soffan och tvättas igen. Det finns ju negativa sidor med att ha vit soffa!=) Så ska jag torka rent vardagsrummet och hallen också. Om jag nu bara slapp springa och stoppa ned huvudet i toan emellanåt så skulle det här förmodligen gå mycket fortare.
Vi har just ätit majskolvar till lunch *mums* och min lilla hjälpreda här hemma har nu utsett sig själv som kung över allt som behöver handdiskas (det är det enda som han tycker är roligt och han är en hejjare på det, oftast så hamnar en massa överflödiga och redan rena saker där i också.) Oh, nu skriver jag bara för att slippa undan allt jobb jag har framför mig.. åter till städningen....

Inga kommentarer: