torsdag 19 mars 2009

Johohoda!

Jag måste tala om att vi har vääärldens virrigaste barnmorska! =) Hon är som söt, men hon skulle lätt vinna VM i svammel. TUR att jag inte är förstagångsföderska för då skulle jag inte fattat nåt av vad hon sa. Jag och sambon stod i hissen på väg ned och höll oss det vi kunde från att skratta så att hon inte skulle höra oss. Hon blev som nipprig den här gången också över att det va så mysigt att vi skulle ha ett till barn tillsammans och hon såg hur kära vi var. Det syntes visst tydligt för det sa hon flera gånger. He he

Vi fick några brochyrer med oss hem om att jag skulle passa mig från all föda förutom fukt och grönsaker(okej jag överdriver igen), hur mycket/dag som jag ska motionera och så en till fullpackad med dåligt samvete ifall man nu skulle tänka tanken att börja tjocka på sig! 8-12 kilo är jag tillåten att gå upp.. jag har redan gått upp 3! *Gaah*

Nä nu ska vi sätta upp några hyllor i vardagsrummet.. Håller tummarna för att det ska bli superfint! =)

Inga kommentarer: