tisdag 10 mars 2009

Med te i koppen..

Detta är bilden från förra helgen. Liam och Kevin sitter och njuter av frukost. Fattar ni att dessa killar är lika gamla. Ser ut som jätten och mini! =)
Nu intas också frukost, i dag är det grönt te med ingefära och smörgås som gäller. Måste nog trycka nån alvedon också IGEN pga. min eviga huvudvärk. (men detta räknar jag inte som frukost=)... )

I går hade jag trevligt besök här hemma av Sofie och Tyko, lägg detta på minnet mina vänner. Om ni vill att jag ska träffa era nyfödda bebisar så måste ni komma till mig om ni vill att jag ska hinna träffa dem innan de är tonåringar! ;) ha ha. Hur som helst så var det jättetrevligt med lite fika och mysa med bebis och prat med en vän som man inte träffar allt för ofta.

I dag är planen kvalificerad pulk och madrassåkning i backen här bredvid, om jag hade klarat av att dra igång skotern utan att orsaka livmoderframfall på mig själv så hade jag ju kunnat ta med lillen ut på en liten tur. Men nu är det ju som så att snöret skulle lika gärna kunna varit ingjutet i en cementvägg, för ungefär så ser det ut när jag försöker dra igång den! (Jag fattar inte varför sambon anklagar mig för att överdriva hela tiden... det tycker jag absolut inte stämmer. hi hi)

Nu ska jag ignorera diskmaskinen som behöver plockas ur en stund till genom att titta på ett till avsnitt av Svamp-Bob Fyrkant med sonen.


Godmorgon

Inga kommentarer: