onsdag 25 mars 2009

Puh...

Rumpan just landat i soffan, har ont i hela min gamla kropp!=) Det har jobbats på hela dagen i dag och jag kan inte bestämma om dagens höjdpunkt var att stå på Jula med vår gamla toalettring i en ica-kasse och uttala orden reklamation.
Eller om det var då middagen skulle lagas och huvudsäkringen gick och jag skulle ut för att byta den och upptäckte att det ej skottats framför dörrarna på hela vintern.. det har dock töat, och nu var allt en stor iskaka som jag var tvungen att spätta bort för att överhuvudtaget få mig in!!!

Båda två var ju situationer som jag höll huvudet väldigt högt i och inte alls tyckte var jobbiga! Hmmm...... eller?!

Lilleman har somnat i soffan, kusinen har just åkt hem efter dagens besök, full fart har det varit och då blir man trött!
Det va så himla mysigt med besök i dag, Sambon har jättefin familj och det är så roligt att vi alla har så kul tillsammans. *tack för i dag*

Inga kommentarer: