onsdag 18 mars 2009

Den här lampan tyckte jag va ganska fin. Är ute efter 2 nya fönsterlampor till köket, har haft hängande lampor hela tiden med nu vill jag ha nya som står på fönsterbänken. Vi har nämligen för lite uttag så vi måste klättra upp på bordet för att byta mellan lampan över köksbordet och lampan i fönstret. Inte en hit att göra med bäckenproblem och en stor mage. =)
Den här lampan är från Ellos och kostar 279:-.
I dag har jag varit på blomsterlandet och inhandlat fröer och en liten konstgjord vit orkidé med svart kruka. ( Det blir nu den 4:e jag har hemma.. verkar vara besatt av orkidéer!) I dag köpte jag spännande fröer och allt låter som att det ska funka, men man vet ju inte.. I år blir det majs, morötter och isbergsallad som ska planteras nytt i köksträdgården.
Har legat i dag och kollat i en av mina trädgårdsböcker.. bäst att börja i tid när man ska göra om trädgården tänkte jag och kom sedan på mig att adventsgranarna fortfarande sitter fastfrusna i snödrivorna utanför bron.. då stängde jag boken och gick därifrån...

Inga kommentarer: