fredag 20 mars 2009

Åh så mysigt att träffa alla tjejerna. Tänk om jag var lite mer papparazzi med kameran min.. eller iallafall kom ihåg den nån gång så hade jag kunnat lägga ut kort på tre vackra tjejer och en supersöt liten bebis, men nu får ni bara lita på mitt ord att så är det! =)
Fick 3 berlocker av Frida till mitt älskade armband. På en silverbricka hade hon stämplat Liams namn! Och så en rosenkvarts-sten och en liten silverros. Det blev sååå fint!! Tack så mycket vännen!! Vill ni se hennes smycken så gå in på www.designfridaholm.se hon är så duktig!!

Nu har jag just slagit mig till ro i soffan en stund efter att ha rört ihop marinad och smetat på kycklingklubbor och stoppat dem i ugnen. Nu gäller det bara att lista ut vad vi ska äta till..

Sonen och sambon hade varit på Frasses och ätit korv och pommes till lunch, sonen var överlycklig över att få med sig en leksak därifrån, såpbubblor som man kunde "skjuta" ut ur en delfin med batterier..
Så efter att ha frågat pappa hur många år de skulle måsta vänta på mamma innan hon fikat klart, och även kommit fram till att det nog var två veckor kvar tills jag var klar, och sedan somnat. Så kom han förväntansfull hem och mamma var tvungen att DIREKT sätta i batterierna så skulle det ut och blåsas bubblor.. så är delfinen trasig! Vilken besvikelse!!
Det är helt allvarligt bättre att dom inte skickar med leksaker till barnboxarna än att skicka med nåt som bara är skit... Dom blir ju mer ledsna när dom är hemma och förväntat sig att få leka med dom och det sen inte går, än om dom aldrig fått nåt från första början!

Inga kommentarer: