tisdag 10 mars 2009

Dagens hurv

Ringde just till kommunen och skulle höra mig för om dagisavgiften. Handläggaren var inte där så jag hamnade i växeln.. Så svarar en karl.. en röst från förr börjar prata och en rysning går genom hela min kropp.
Denna karl hade jag som lärare på högstadiet, han var äcklig, tafsade, uppförde sig i allmänhet som en idiot och fick till slut sparken pga. för många klagomål från elever. (speciellt för olämpligt uppförande mot tjejerna) Nog för att när vi gick på skolan så försvarades han av de andra lärarna.. ja nästan alla.
När jag var gravid med Liam så träffade jag honom på apoteket och han kommer fram och lägger handen på min stora mage. Jag visste inte om jag skulle kräkas eller slå honom. Det slutade med att jag inte gjorde nåt utan bara gick, men jag var så upprörd att jag skakade när jag satte mig i bilen.
Så nu jobbar han tydligen som växeltelefonist och bara genom att höra hans röst så sitter jag nu här förbannad och med rysningar!

Inga kommentarer: