torsdag 8 januari 2009

Visst blev det nåt fel?!


Nä nu är det nåt som är galet.. varför vaknar jag klockan sex och kan inte somna om?? Sonen sover så sött men inte hans mor..

Jag vaknade och hade svårt att andas, tog astmaspray, fick hjärtklappning och sitter nu här och är alldeles skakig.. rutinerat!=)

Surfar the web litegranna och är så himla sugen på hallmöbeln här ovan. Den heter Uptown och finns på Mio för 3750:- Åååh den är så fin. fast jag undrar om inte jag skulle vilja ha den i svart.
Ja ja, i dag så ska jag och lillprinsen packa ihop oss och hoppa in i bilen efter vi ätit frukost och köra till badhuset. Liam är heleggad! En liten mysdag för bara mig och honom ska det bli. Eftersom att jag haft min kliande hud så har vi varit typ bara 2 ggr. på badhuset (vi har som valt att bada ute på sommaren istället, för det går mycket bättre, det är nog kloret som gör det.) eftersom att jag kliat och klöst på mig själv i några dagar efteråt.. det har som inte känts värt det. Men nu ska vi ta tag i detta och gå ofta. *mys*
Godmorgon

Inga kommentarer: