söndag 18 januari 2009

Snuvad på hälsan..


Har just kommit hem från min svägerska m. familj, spenderat helgen där och haft mysigt. I går bakade vi mjukkaka i bagarstugan. Jag vill inte skryta men (okej, det vill jag!) jag är skiitbra på detta och det blev ruggit gott. I dag har vi prommat med vovvarna, hållit i liten bebis och tagit det piano. Jo och så klippte jag klorna på en av vovvarna, det gillades inte och han nafsade och bet i ren hysteri då jag inte släppte tassen, så nu har jag blåmärken på handen... ja ja, han gav sig till slut iallafall. =)


Skotern har vi äntligen fått med oss hem. Så nu blir det åka av.*se bild* ha ha, nä okej då.. det innebär puttra i sakta mak runt byn tillsammans med lilleman.


Nu är det diehard 4 på tv och jag ska sjunka ned djupt i soffan och deppa för att jag håller på att bli totalt förkyld.


God natt

3 kommentarer:

Rickard sa...

Hmm, du skryter om dina skills i köket och bagarstuga. Men jag har inte sett röken av varken paj eller stunungskaka....är du så bra som du säger? Eller är det tomma ord? Jag vet inte, vet du? Upp till bevis :)

Dessie sa...

Ha ha, ja men du måste ju komma och hälsa på för att få tillgång till dessa UNDERBARA ;) godsaker, Jag sysslar inte med hemkörning. hi hi hi

Rickard sa...

jo men jag kommer ju inte objuden......;)