onsdag 21 januari 2009

En toppendag känner jag på mig..


Oj nu haglar det in mail om att jag vunnit både den ena och den andra auktionen på tradera! Kul kul.

I går blev det bara snöskottning som motion och i dag känner jag mig så trött att det nog är risk för drunkning om jag plöjer mig ned i bassängen på badhuset. Det kanske blir säkrare att ta sig en tur på sparken!=) Måste nog ta och röja runt lite här hemma också, plocka bort, ställa fram, ändra runt.. ni vet. Och enligt de senaste rönen så ska ju detta räknas till den berömda vardagsmotionen! Hör ni vilka ursäkter jag sätter upp för mig själv bara för att slippa åka till badhuset i dag! ha ha

Jag frågade Liam i går varför han somnade så sent på kvällarna.. han förklarade genast att det inte var hans fel.. han försökte, med ögonen va så pigga att dom ville inte blunda! Hmmm... jag undrar vem ungen släktar på ?!

Nu är det dax för frukost och sedan ska den yngre mannen i mitt liv lämnas på dagis!


Känner ni åxå av vibbarna av en toppendag? Hoppas det iallafall.

1 kommentar:

Sofia sa...

Eftersom jag är dömd till att måsta läsa om stat och kommuns befogenheter så kan jag väl inte direkt hålla med om att detta kommer att bli en toppendag... =)

Egentligen ville jag rekommendera att börja på vattengympa! Jag går tre gånger i veckan och det är hysteriskt kul! Och nej, det är inte mest pensionärer (Igår var det bara ungt folk)... Och vilken träning! Har gått ner 2½ kilo på en vecka!! =)