tisdag 6 januari 2009

En röd Tisdag

I dag har jag varit och simmat, det gick tyngre och va lite ömt och så dagen till ära,=) men det gick bra när man väl kommit igång.
Efter att jag inhandlat en hel massa mat och kört hem så hoppade hela familjen in i bilen och brummade mot Stigs för att fika med tjejerna. Mycket mysigt att träffa alla, fast det va sista gången med Sofia innan hon drar hem igen.. *snyfft*
Efter fikat så drog vi in på stan och fyndade både overall, täckjacka och byxa åt Liam på Stadium (tack julrean)
Väl hemma så städades julen bort. Har fyllt hela hallen med julpynt av olika slag. Jag och Jonas bara stod och stirrade.. det va så mycket! Ja.. vad ska jag säga, jag gillar ju julen, ett tag.. men nu är jag less.
Kvällen har jag, Jonas och Rickard spenderat med att titta på Jurassic Park 3. Nu ska jag fika lite och krypa ned under täcket.
Godnatt

Inga kommentarer: