fredag 9 januari 2009

Hurt hurt..

Nu sitter jag och lillprinsen alldeles rosiga om kinderna och har just kommit in, vi har varit ute på en sparktur (va iofs. tvungen att låtsas att sparken va ett tåg och jag tågchaufför för att få med honom i dag.) Och sedan har vi skottat en massa snö och hängt upp talgbollar åt fåglarna. Alla ska ju känna att det är helg! =)
I går så frågade jag Liam på kvällen om han tyckte att vi haft roligt på badhuset på dagen.. "Njaaa... nästa gång... kan vi fara på ett annat badhus då?" blev hans svar. "Men varför då? Vi kan ju fara tillbaka på samma badhus?! Vad tyckte du var fel på det vi va på?" undrade jag. *tystnad* "Jag fick vatten i ansiktet" Jaha... vad säger man....UNGE!!! =)

Nä nu ska jag börja göra mig klar och sedan fara och inhandla sallad, tomat, lök och creme fr. som är mitt bidrag till kvällens tacobuffé.

Happy fredagskväll

Inga kommentarer: