onsdag 28 januari 2009

Nu har jag kurerat mig hela dagen.. Sett på film, Fools Gold.. igen! Jag tycker denna filmen är jättebra och kan nog se den hur många gånger som helst tror jag.
Kinamat blev det till middag *mums* Så nu sitter jag här väldigt mätt med säkert två portioner kvar att äta ur denna enda portion som jag beställde. (det va hur mycket mat som helst) Lillprinsen har varit med gammelmormor i dag. Han kom hem och berättade att dom satt och sjöng på golvet i köket.. då hade en blommfluga kommit flygande och sonen hade ju genast konstaterat att den kom ju bara fram för att dom sjöng så bra.
Denna historia bestämde sonen för att förtälja för sin far under middagen.. så sitter vi där och lyssnar på honom och tänker "Ååååh så söt han är" så frågar sambon vad det var dom sjöng om som gjorde blomflugan så glad.. " Vi sjöng om BAJS" Säger han lyckligt!... Och som genom ett trollslag är han inte söt längre....

Inga kommentarer: