söndag 25 januari 2009

Söndag afton..

Nu sitter jag i köket och tittar ut genom fönstret.. det börjar skymma, och fort går det. Har sökt lite jobb och skickat in en intresseanmälan. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Tänk så trevligt om en massa jobb bara föll över mig på en och samma gång så att jag fick välja! *nice*
I dag så packade sig lilla familjen upp på skotern och iväg bar det efter skoterspåret. Liam som i flera dagar talat om att han verkligen inte vill åka skoter för han törs inte skrattade som en hysterisk liten flicka hela vägen och tyckte att det var jättemysigt! Vi hittade även en jättefin grillstuga som jag aldrig lagt märke till förut. Det är bara att packa lådan full med ved nästa gång och sätta sig å grilla! Liam har bestämt att i dag ska det bakas och då passade jag på att bestämma att kladdmuffins ska det bli! Det är så himla gott. Och på en mysig söndagskväll så är det något som man kan unna sig som efterrätt med lite grädde till, efter man avnjutit den obligatoriska söndagssteken! ;)
Liam vill ofta baka, han säger att han tycker att det är mysigt. Och det kanske han tycker, men jag är ändå lur på att det mesta har med att göra att han vet att han får slicka smeten från vispen när vi är klara!=)
Jag fryser fortfarande om fötterna efter vår skotertur, killarna la sig i ett bad efter vi kom in, jag kanske ska ta ett sen jag också tror jag bestämt, krypa ned med en bok och bara mysa!
Happy Sunday

Inga kommentarer: