onsdag 14 januari 2009


Ja ja, jag vet att jag tjatar mycket film å tv just nu men... America´s Next topmodel på tv.... MAKEOVER!!! Ohhhh gud så kul, jag kan bara tänka "ta mig.. gör om mig.. hitta mig den perfekta frisyren och färgen. Sedan kan ni skicka hem mig utan att göra nåt mer. Make me FAB.." Jag skulle nog inte stå ut längre än så. Tjejer i stora grupper är jobbiga.. sorry girls, älskar ju MINA tjejer så klart, men blir det för många så blir det för jobbigt. Klarar inte av tjafs och surande.. antar att det är därför som jag aldrig följer med på roadtrips... trist men sant. Då är det skönt med killar.. okomplicerade.. lugna.. bestämmer sig snabbt... krockar dock med mina planer när det gäller att göra sig klar i badrummet... ja ja, det finns negativt och positivt med båda könen I guess!
Ska drömma om en makeover....

Natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk dig en roadtrip med alla deltagare i top model(!) ;) Brrr, får nästan mardrömmar!

Inreda Mera Hemma sa...

Jag håller faktiskt med dig helt. Älskar dig också :-) Stor kram

Sofia sa...

Även jag skriver under! =)

Vill också bli omgjord! Men har ingen lust att behöva åma mig inför en kamera framför hela världen och bli osams med 10 andra innan jag får chansen... Kanske finns någon genväg? =)

Puss!