onsdag 7 januari 2009

Kallt som tusan.


Har just lämnat Liam på dagis. Va en sådan där himla sexig mamma i dag som drog på sig täckbyxor och jacka utanpå pyjamasen och drog ned mössan över öronen (tur att han inte är så stor att han börjat skämmas för sin mor) och traskade in på dagis för att lämna sonen. *snyggt* Känner mig även lite nöjd och busig över detta bara för att ingen anar att jag inte gjort mig klar under alla mina vinterkläder... ja jag är en tönt!

Nu ligger jag nedkrupen i soffan och funderar på om 75% rabatt på Asplunds kan få mig att dra in till stan innan Liam ska hämtas igen?! Njaa... inte nu iallafall.

Sambon ringde just, nöjd med sig själv. Han har visst gjort bra affärer nu på morgonen.... Han konstaterade även att han vill ha inbakad oxfilé och klyftpotatis till middag!! Sorry hunny.. NOT gonna happen!!! =)

Inga kommentarer: