tisdag 2 december 2008

Stor trött, liten pigg.

I dag vaknade Liam kl. 06.00. Då var inte riktigt mamma på topp. Jag tror att jag håller på att bli sjuk, ont i halsen och hängig. Håller tummarna för att jag ska slippa, men nu har jag ju varit frisk i flera veckor nu så det börjar ju vara på g. =) I dag så ska jag och liten packa in oss i bilen och åka å handla. Eftersom att vinterkräksjukan går så känner jag mig inte så sugen på att fara någonstans alls där det finns människor, men det skulle nog bli trist i längden så jag tar nog och chansar.
Jag önskar att det kom ett medd på min mobil om att min bakbok(Leila bakar) kan hämtas ut i dag. Jag har ju fått mail om att dom skickat den för typ 5 dar sedan, så det är jätteskumt att jag inte fått hämta den. Sambon fick hämta sina böcker för 4 dar sedan, fast min blev ju lite försenad. Ja ja, jag märker ju.
Hmm.. jag skulle vilja köpa mig en gammal skoter så att vi kan köra runt Liam något varv lite då och då, det skulle han tycka va kul. Hans äldre kusin råkar ju nu ha en egen liten skoter. Han har även en egen liten cross och en egen liten fyrhjuling.... han fyller fyra!! Det tycker jag är överkurs och tycker även lite synd om honom för när alla andra barn är gamla nog för att få ex. en moped och tycker att det är JÄTTEKUL så kommer ju inte han att tycka att det är nåt speciellt alls för han har haft allt sen han va två!(Crossen fick han i doppresent när han va någon månad.) Och när man är så liten så uppskattar man ju inte riktigt saker på samma sätt.
Men det skulle vara skönt med en skoter som man kan parkera bredvid huset och så ta en sväng lite då och då..... mmm.. nåt att fundera på!

Inga kommentarer: