tisdag 16 december 2008

Gula små monster.


Liam ligger på mage på fotpallen och ser på barnprogram. sambon for klockan 4.30 till jobbet *stackarn* och min dag består av en massa "to does" Jag ska söka lite mer jobb och ringa arbetsförmedlingen och berätta vilka jobb jag sökt. Allt känns helt värdelöst rent jobbmässigt för det finns ju inte en kotte som vill anställa en svetsare i dessa tider. Iallafall inte i Skellefteå och eftersom att jag har familjen så kan jag ju inte sticka!.. Och vill inte alls för den delen!!!

Sedan så ska jag över till min mormor och hjälpa henne att grovstäda köket och vardagsrummet.. klättra och dammtorka är ju inte bra att göra om du är över 70 och har yrsel har jag hört! Sedan så blir det då att hämta ned några tomtar och ställa fram å pynta det sista innan lilla julafton på Lördag! Å så ska julkorten skrivas och postas senast i dag! Glöm inte det alla julkortskrivare!=)

Ha ha, Liam står här bredvid och försöker berätta knack knack-skämt.... Jag fattar inte??!!?? =) Kan det vara så att treåringen missade skämtet i det hela? ha ha, ja han skrattar då iallafall och tycker att han är hysteriskt kul!

Nu ska vi äta lite frukost.

Inga kommentarer: