söndag 21 december 2008

Mjölk ger starka ben

det hävdar jag starkt eftersom att det är såååå gott. Speciellt en kväll som denna då mjölken blandas med romerska bågar. *mums* I går hade vi lilla julafton, de va jättemysigt och jag blev så glad för mina julklappar. tack tack familjen.
Och i dag har vi varit på födelsedagskalas hos mormor. Det blev lite för händelserik kväll, systersonen och Liam bestämde sig för att ställa sig och hoppa i sängen, men systersonen ramlade och slog huvudet i sängstolpen, han fick ett litet litet jack i hårfästet men blodet fullkomligt sprutade fram. Det ser ju fruktansvärt ut när ett litet barn sitter och skriker med ansiktet fullt med blod. Hjärtat hinner ju ta ett skutt. Men det va ingen fara, höll bara tryck nån minut och torkade bort så såg allt bra ut, det slutade blöda nästan direkt. *skönt*
Det är Heartbreak hotel på tv, ha ha haaaa... jag tycker att den här filmen är som så där mysigt kul. Nä jag är för trött för att orka tänka. Ska nog bara glo på tv:n.
Godnatt

Inga kommentarer: