onsdag 3 december 2008

Men bra mamma man är...

Natten gick i drömmens tecken.. jag drömde om alla oss i tjejgänget.. En va gravid, en hade fått cancer och jag skulle med hela gänget + Liam till vårdcentralen för att träffa läkaren. Vi satt där utanför och snackade medans Liam lekte på golvet. Så kommer nån av tjejerna på att vi ska gå och fika, så vi går. Väl på väg hem efter fiket så slår det mig... Liam lämnades ju i väntrummet på vårdcentralen!!!!!! Gråtande lämnar jag mina gravida, cancersjuka vänner och springer som den idiot jag är mot vårdcentralen för att finna att han inte är kvar......
Så vaknar jag med ett ryck av att en liten ljushårig trött kille står vid min säng och lyfter på täcket för att krypa ned i mammas säng som han gör varje natt. Slänger lyckligt armarna om honom och luktar på hans kalufs medans jag tänker.. det va bara en dröm.. det va bara en dröm..

Inga kommentarer: