måndag 1 december 2008

Mmmmmmm....

Jag ligger så himla skönt just nu, puffat upp en massa kuddar så jag halvsitter i soffan med fötterna uppe på en annan kudde. Planen var att hämta kameran och lägga in korten på vår mysiga juliga bro och uteplats. Även att hämta min bok för att sedan läsa en stund efter jag surfat klart. Men nu blir det ju inget med nåt av det, jag vägrar i sten röra på mig när det är så här skönt! I kväll har smågrabbarna lekt som vansinniga, medans jag fixade fram middag. Som Liam älskvärt nog konstaterade att han det INTE var hans favoritmat. Rättare sagt han spottade ut och vägrade äta. I löööve him jämt! =) Sedan drog vi ut med sparken runt kvarteret en sväng. Konstigt nog så va den helt sned efter att ha stått ihopvikt i förrådet... gillar det inte alls. Men jag ska bussa sambon på att fixa!
Ser på Design Simon och Tomas på 3:an. -Endel säger att "less is more" det va förmodligen någon som inte hade några pengar och inte hade råd att köpa något, för det är bara skitsnack, more is more!! =)
Ja, dom är som roliga ibland. Dom gjorde nåt som jag gillade av björkar som dom la på ett utebord och borrade hål i och stack ned ljus. Läcker utomhusljusstake.
Det blir nog bara att glo på tv i kväll tror jag..

Inga kommentarer: