måndag 15 december 2008

Dom va så fina på dagis i kväll. Ni ser vilken som är min pepparkaka, det är han längst bort som inte kan släppa skrevet med handen. *jag är så stolt* =) Efter den första sjungna sången så skriker han ut direkt alla tystat "Visst va jag bra på att sjunga mamma?" lilla sötisen min. "Så klart att du är gubben, toppenbra" svarade jag förståss.
I morse ringde dagisfröken och berättade att de skulle till bönhuset på en inbjudan av nån kvinna. Jag frågade efteråt som dom haft roligt i bönhuset och va dom gjort. Liam berättade att dom pratat om Jesusbarnet... och det konstigaste av allt tyckte han va att tanten sagt att Jesusbarnet låg och sov i en kruka! =) Åååååååhh..... min älskling som "kastar ankor" och hör berättelser om "jesusbarn i krukor" det kan ju omöjligt finnas nån bättre än han! Nu är det dax att mysa ihop med te och en smörgås.

Inga kommentarer: