tisdag 16 december 2008

Gaaaah!!!!

Suttit i telefonen hela förmiddagen känns det som. A-kassan har tur att dom inte träffar mig öga mot öga i dag! Min handläggare har ställt till det så att jag får inga pengar, ingen annan på A-kassan fattar vad hon har gjort och måste maila till henne så att hon ringer upp mig..... VILKET HON INTE GÖR!!!!! Jag blir hysterisk. och orolig, vad är det för tap som sitter och har "ordning" där borta? Ge mig jobbet för böveln så är ju detta fixat. Dessie slipper vara arbetslös och Hon slipper jobba... vilket förvirrade människor som hon ändå inte ska göra.. speciellt inte med pappersarbete!
Jag har sökt en hel massa jobb i dag.. va som sugen på att söka ett till, men Jonas trodde att dom till slut skulle komma på att jag inte har ingenjörsutbildning... tjaa.. jag är inte så säker. Men lydig som jag är så lyssnar jag ju på sambon!

Inga kommentarer: