fredag 26 december 2008

Fortfarande

Klockan är 17.11 och jag sitter fortfarande med pyjamas.. julafton spenderades hos svärmor och svärfar. Helt ok trots att jag hann bli mycket irri över att dammsugaren drogs fram i en timma och sambon och hans far gick ut och grejjade med lastbilarna. *suck* INTE PÅ JULAFTON är detta okej.
Hur som haver så var en av Jonas julklappar Guitar hero (stavas det så?) Och jag har totalt ignorerat min familj och spelat hela dagen... SOM EN BESATT! Nu sitter jag och försöker boka biobiljetter till Australia i kväll. Jonas är just nu och ser Aik-Timrå, och sen ska vi på bio.
I går hade vi besök av Jocke & Sandra och John & Emma å Ludvig. Vi såg världens sämsta film.. minns inte vad den hette.. en svensk film om en liten tjej som är vampyr!! Heeelt bortkastade timmar filmmässigt sett, tur att det va trevligt sällskap. =)
Ja ja vad gör man åt det då..... jag är trött.... måste nog ta på mig kläder på riktigt.

Inga kommentarer: