onsdag 17 december 2008

Med grus i ögat.

Jag sitter här och är jättetrött.. somnade vid 23. 00 nån gång. Vaknade 01.30.. kunde inte somna om förän kl. 03.20.... Liam kom klockan 06.15 och skulle kliva upp. Dessie nästan död!
Nu har vi iallfall fikat, Liam står och diskar (Eller ja... han blöter ner) och pratar med sig själv. Jag ska snart ringa till A-kassan i dag igen och höra vart problemet ligger. Ska även snart skjutsa Liam till dagis, och ska efter det möta upp sambon så ska vi och titta på en ny bil som han fastnat för... ja vi märker ju var det slutar. Den sista vägrade jag för den va blå... I really hate blått! Förutom på kläder konstigt nog.
Nä måste nog gå och kleta på spacklet så att jag inte skrämmer iväg bilförsäljaren! ;) Sedan är det väl kanske bäst att ta de sista julklapparna när jag ändå är på stan och på g.
Happy Onsdag

Inga kommentarer: