onsdag 3 december 2008

Helt galet mycket telefonprat.


Jag har i dag varit på stan med Kevin (Liams kusin) och Liam. Fullt sjå, dom bråkar med varandra konstant. Kevin säger till Liam hela tiden och Liam blir arg för han tycker att det inte är hans plats utan att det är mitt jobb. Så i dag efter ett gallskrik inne på hm så upptäcker jag att Liam bestämt sig att hämnas genom att hålla ihop ärmarna längst ut på Kevins overall så att han inte fick ut händerna samtidigt som Liam skriker "det är inte du som bestämmer, det är inte DU som bestämmer!" Sådana gånger är det som svårt att på allvar säga åt dom att sluta bråka för man är så full i skratt!


Ha ha, min son är kul,, Ozzy Osbourne är på tv och står och pratar om att han är prince of darkness.... Då utbrister Liam "Titta pappa, tanten kan prata!".... prince of darkness....hmm... not so much i guess!!! =)


Nä nu är det vänner på tv:n, det blir jag aldrig less på. I löve it! Det känns som en filmkväll i kväll, får se om sambon håller med mig.


Godnatt

Inga kommentarer: