lördag 8 januari 2011

Vila

Så gryr dagen igen.
Pojkarna äter frukost.
Jag gäspar och känner mig som om jag nyss gick i säng... Ja det blev lite sent i går. Men trevligt hade vi! *ler*

De små plantor som blev kvar från min stora julgrupp har nu fått flyttat in i glaskupan istället.

I dag blir det att försöka något som faktiskt är en prestation då man har två pojkar på 5 & 1 år... Jag ska försöka få ligga på soffan och vila en stund, planerar att slå på en film och göra popcorn. Sånt lyxigt mys kan få den spralligaste unge att sitta still en stund, iallafall i detta hus.

Vem har sagt att man inte kan fuska sig till lite stillsam tid ibland trots att man har barn. *fniss*

Men nu till frukost och de mysiga morgonkramarna som mina barn är så generösa med då dom är ny vakna.

Godmorgon alla ni söta som tittar in hos mig.

Kram Dessie

1 kommentar:

Unknown sa...

God Morgon!
Åh men det gör du alldeles rätt i! Man behöver verkligen få slappa och bara mysa när man har två små skatter att alltid ha koll på. KRAM