torsdag 6 januari 2011

Citrusträd

Ja så äntligen blev det en tripp till blomsterträdgården för mig. Som jag längtat! Nu står det härliga fräscha växter i varje vrå och gör mig alldeles lycklig.Det här lilla citrusträdet fick följa med hem också. Nu längtar jag till sommaren då solens strålar får värma det och det förhoppningsvis fått en fin plats i växthuset som ska byggas i vår! *Åååååååh vad jag LÄNGTAR!!*
Titta in hos söta Mia och Anna så får ni se mina största inspirationskällor till hur jag vill att mitt växthus ska se ut.. Det kommer nog nämligen att bli en blandning!
Anna är orsaken till att jag började fundera på växthus, och Mia är orsaken till att jag tror att jag fixar att bygga det. För hon har nämligen också byggt sitt själv! Tuffa tjejjer det här! Jag gillar det!!! =)

Nu ska vi äta middag på vår gata, tacosgratäng.. *mums*
Och sedan blir det flera timmars film mys med maken och raggsockorna i soffan.
Underbart!

Ha en skön kväll ni fina.

Kram Dessie



4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

hallojsan1

Lyckliga du! jag har inte kommit iväg till en blomsterhandel ännu..VILL!!

Ja visst är det tuffa tjejer och kan de så kan du! Ska bli spännande att få följa ditt bygge..och citrusträdet kommer bli perfekt där inne!!

Ha en mysig kväll! Kramis Sanne!!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Klart du kan! Du snickrar ju på hej vilt du med ;0). Ska bli sååå spännande att få ta del av ditt bygge... Grattis till att ha blivit med citrus! Är nästan som att skaffa barn *haha*. Kräver en del kärlek och omvårdnad men ger igen det tusenfalt!

Kram/ Anna

Inreda Mera Hemma sa...

Jag längtar också till sommaren, åhh all denna snö less less och imorgon snöstorm igen:(

Kram

Min Svägerska och Jag sa...

Citrusträd är så vackra. Det står högt på min önskelista. Även växthus...
Vilken mysig blogg du har. Hit kommer jag gärna snart igen och igen och igen.

Mvh
Linda