tisdag 25 januari 2011

Badrum

Tisdagstemat på Fabriken är just badrum.
Eftersom att jag just i dag försöker slå rekord i social-vm *fniss* så har jag inte hunnit fota ett enda dugg i dag. Så ni får hålla till godo med några gamla bilder. =)Denna dagen har verkligen varit toppen, morgonen börjades med att vi gjorde oss klara, skjutsade Liam på dagis och så åkte jag och Charlie vidare till kompisar och blev bjudna på lunch och umgicks. Sedan hem från kompis i tid för att hämta Liam på dagis. Så åkte vi tillsammans med en annan familj från dagis till pulbacken, och vidare till oss efteråt för mellis och umgänge. *så mysig dag*
Nu väntar kvällen med ännu mer umgänge. Nu kommer grannarna över och vi ska äta pizza och se på hockey!
Vilken toppendag! Jag har på känn att jag och barnen kommer att somna gott i kväll. =)

Oj, nu är det bara 6 minuter kvar tills hockeyn börjar.. bäst att förbereda.
Ha en härlig kväll ni också.
Kram Dessie



2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken härlig och rolig dag! Låter hur mysigt som helst, jag skulle inte tacka nej till den där pizzan;)

Fint badrum! Gör inget att det är gamla bilder, de är ju ändå lika fina.

Kram Therese

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Det låter som att ni haft en riktigt skön och rolig dag! Sådana kan man leva riktigt länge på:)
Stor Kram Annelie ♥