onsdag 26 januari 2011

Ljuset flödar!

Vilken morgon!
Solen skiner in genom fönstren, ljuset flödar genom rummen och min mage slår en volt av lycka.
Vi började morgonen med att packa oss in i bilen för att åka och hämta mor i stugans paket som kommit med posten. MITT NYA OBJEKTIV är äntligen här!! *jippi*
Det har varit en riktig nagelbitare då jag köpte det begagnat på Tradera! Men jag blev verkligen så nöjd!
Har även köpt en macrotub till kameran som är på väg från Kina så det tar väl ett tag innan den kommen fram. =)
Vi får väl se om det fungerar bra, fortsättning följer helt enkelt..

Känner ni vårkänslorna rusa då man ser solen i de gröna bladverket. Jag vet att jag tjatar men jag läääängtar!!




Här hemma är vi helt lediga hela dagen och det kommer nog att firas med mjukisbrallor och inneaktiviteter, då det är tämligen kallt ute.

Skickar värmande kramar till er.

/Dessie




1 kommentar:

Åppå Källbackan sa...

Så spännande med nytt objektiv!! :D