torsdag 28 januari 2010

Tidningspapper överallt..

Jo så ser det ut hemma hos oss då jag kommer på att något ska målas om. Just nu ligger det fullt på golvet i vardagsrummet igen. Nu har jag gett mig på en knoppbräda som jag hittat på second hand och en hylla. Det ska ju bli vitt förståss.. *fniss*

I går var jag och barnen på utflykt till staden med bilen... Ingen hit då det snöar så här. Kallt, blåsigt och jobbigt. Men trevligt iallafall då vi mötte upp svärmor och svägerskan för att äta lunch och sedan avverka ett par affärer. Jag köpte mig ett par ridbyxor, för nu har svärmor köpt häst som dom ska ha i stallet på gården. Sååååå kul. Har inte ridit sedan jag var flicka, men nu ska här ut i skogen och skumpa runt! *spännande*
Nu är minsta vaken och vill ha mat hör jag.
Trevlig Torsdag allihopa!!

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Åhh vad kul med häst & bra träning också. Hoppas ni mår bra vi måste ju ses snart kramen

Vita rosor och förgätmigej sa...

Nu blir jag avundsjuk! Har inte ridit på flera år men tiden finns iiiiinte riktigt där just nu! Känner igen det där med tidningspapper överallt. *hihi*
Kram/ Anna