fredag 15 januari 2010

Home alone..

I dag har jag fått hem flera paket med saker jag beställt. Detta paket var från nätbutiken Elsas hem Det innehöll en massa färgglada skålar, tillbringare, bröddukar i olika mönster. Längtar efter sommar, sol och härliga färger. Såg hur dessa verkligen skulle passa att dukas upp med på vår altan i sommar och var tvungen att slå till!





Och så två zinkhus från Walther & co. Älskar dem verkligen, såååå fina! Blev så glad då jag öppnade paketet. Liam blev lyckligast över all bubbelplast som allt var inslaget i. :)
Nu har herr Sambo och Liam bilat till svärfars och ska sova där i helgen. Jag och Charlie valde att stanna hemma bara vi två, och jag har en önskan om att gå runt i mjukisbyxor, utan smink och med håret uppsatt hela helgen och bara mysa och sova.
Vi får väl se hur det går med det.



2 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Riktiga vitaminkickar..ditt nya porslin!! Härligt!..Jag kan också se det framför mig..med jordgubbar i.under Julisolen!

Hoppas du lyckas med mysmjukisbyxorutansminktänket låter härligt!!

Ha det gott!!

Kramsi Sanne

lottens vita och gröna sa...

åhhh vilka vackra saker!!! såg att du var svetsare såååååå impad, det skulle jag med vilja kunna...guuu har så många bra idéer!!!

varmkram lotten