söndag 24 januari 2010

Ssssssssöndag

Hej ni fina. Jag och Charlie myser själva här hemma just nu.. De äldre killarna som hör vårt hushåll till är ute på en skotertur. Snacka om livskvalité att gå runt husknuten, starta skotern och köra iväg ut i skogen! (Tycker jag iallafall, vi är ju många, och alla med olika uppfattning om vad livskvalité innebär just för en själv.) Han ser så stor ut vår minsting.. snart 4 månader!! =)

Morgonen har varit skön. Jag har helt allvarligt inte ens tagit mig ur pyjamasen ännu. Vi har byggt med lego, fikat, och jag har målat lite mer vitt här hemma. För det behövs ju verkligen. *fniss*

Jo och så inte att förglömma. Morgonen inleddes med varm choklad med vispgrädde och mini-marshmallows. MUMS!!






1 kommentar:

Sofia sa...

Men alltså... ger du barnet gödningsmedel? Han har ju vuxit huuuuur mycket som helst! =)

Kram kram