torsdag 21 januari 2010

Härliga färger

Ett stort klädpaket har kommit hem till oss. Det är så mycket färg på Villervallas kläder att man blir alldeles glad av att se på dem.
Jag gillar mer att klä killarna i grönt än blått. "Killigt" men en varmare och finare färg tycker jag.
Nu surrar tvättmaskinen här hemma och jag ska göra en deg till matbröd som ska få jäsa undertiden som vi går iväg en sväng. Jag har blivit väldigt inne på att baka mitt eget bröd på sista tiden. SÅ mycket godare än att köpa färdigt, och dessutom billigare. Bättre att spara sina pengar till sånt som är roligare. :)

3 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Kul att höra att det finns folk som bakar fortfarande! När man sen väl köper bröd så blir det feeeeest. Ungarna blir som tokiga här hemma i alla fall. Vi har tryckt en påse med polarkakor på 1,5 dag. Undrar hur deras små magar ska funka i morgon, hmmm. Nå väl ibland är det värt en baksmälla *haha*. Snygga kläder!
Kram/ Anna

♥ Fyra årstider sa...

Håller med dig...vilka härliga färger.
Kram Lotta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

vilken härlig olivgrön färg killarnas kläder hade!..håller med dig..Blått är för "givet"
Hembakt är mkt godare..synd att jag har så lite tid till bakning!

Ha en uunderbar helg!

Kramis Sanne