lördag 9 januari 2010

Sköna helg

I går kastade jag ut julgranen (läs vek ihop) för detta år! *äntligen* Men det blir ju stora luckor överallt nu som måste fyllas av något annat! Gårdagens kommentar från mig till Sambon var "Men så tokigt, då måste jag ju möbla om och kanske måla lite för att få det fint nu i vår!"
Behöver jag tala om att herr Sambo bara suckade!?! =)
Men nu kommer våren att komma smygandes och jag kan börja fylla mitt hem med mina älskade tulpaner!! Finns det något vackrare än dessa vita knastrande blommor i en vas?!? Inte enligt mig iallafall!
I går fixade herr Sambo det som så att vår dator fick sig en upphottning och omformatering. I LIKE för nu går den som en räser!
Nu jollrar det i sovrummet, bäst att gå in och visa tissarna (För sonen alltså!) *hihi*
Sköna helgen fortsätter här hemma!

Inga kommentarer: