lördag 2 januari 2010

Godis+Lördag= Sant

Till Liams stora förtjusning så är det Lördag i dag. Och han ser med spänning fram emot myskväll i kväll. Herr Sambo ska ut på äventyr och inkassera sin vinst i vikt-tävlingen i form av en utekväll med fröken Sofia. *lyx* Så resten av familjen ska krypa upp i soffan med våra godispåsar och se en ny film.
Polkagrisar är vackra att se på men inte speciellt goda att äta, ingen i familjen gillar dem riktigt. Men eftersom att jag är mycket för det estetiska så får dom ligga framme iallafall. Här på ett fat som jag inhandlade på rea på Spets&Ting.. Glaskupan kom min mor så snällt med och hade inhandlat på second hand.
Tänk er att snart ska julen börja plockas bort.. trist att allt gick över så fort tycker jag. Men direkt julen är över så börjar jag längta efter vår och sommar.. och som ni kan se så är den lååångt bort eftersom att snön når upp under våra fönsterbleck här hemma!

Inga kommentarer: