lördag 16 januari 2010

Andra-hands-värdet...

I går var jag in på Allmosans secondhand och hittade några fina och billiga saker som fick följa med och bo hemma hos mig från och med nu. En stor och härlig soppterrin, så nu är det soppa som ska tillagas hemma hos oss. Och alla utom personer som heter Emil och kommer från Lönneberga är inbjudna för denna vill jag inte behöva slå sönder för att ett huvud sitter fast, då ryker nog huvudet istället!! :)
En gammal träram som jag ska spraya vit och dekorera med våra vackra nunor fick också komma med.


Och så fick jag så lust att duka med dessa gamla långa härliga omaka bestick....

I dag har jag också shoppat... är nog inne i ett il just nu, men ni får inte se vad föränn i morgon!
Jag och Charlie tar igen för missad hemmadag genom att redan svida om till pyjamas och krypa ned i sängen med ett par härliga filmer. I morgon ska det inredas och målas här hemma. Men just nu är jag verkligen såååå trött.
Sömniga Lördagskramar skickar jag till er

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vilken trevlig blogg du har! Så fin terrin. Den hade gärna fått följa med till mig oxå...
Jag ska skriva upp mig som följare direkt så jag inte tappar bort dig.
Kram/ Anna