söndag 24 januari 2010

Syndigt god.

Mmmmmm så gott med efterrätt.. Nu tror ni säkert att jag inte gör annat än att äta efter att ha sett mina bilder på sista tiden. Kanske att det stämmer.. *hihi* Men på helgerna så är jag mer slapp med min diet.
Att dieten faktiskt enbart består av mindre portioner och inga sötsaker gör att det faktiskt inte är så svårt att hålla sig till den. Speciellt inte eftersom att jag tillåter mig att falla för frestelser på helgen!
I kväll blir det favoriten, kladdkaka med grädde.

(Det blev en minitext som jag inte verkar kunna åtgärda..*mystiskt* Det ska iallafall stå "Att dieten faktiskt...")

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vi har oxå festat på kladdkaka i helgen... Kan tipsa om att banan är huuuuur gott som helst till!
Kram/ Anna

♥ Fyra årstider sa...

Kladdkaka är alltid gott!
Kram Lotta