fredag 8 januari 2010

Det kan ju inte alltid bli bra!


I går så kom jag på att jag skulle inhandla färg och göra mitt hår lite mörkare.. lite mer som min utväxt och sedan möjligtvis sätta lite slingor i håret senare. Jag valde färgen mörkblond och en förpackning fick följa med mig hem. ( Jo lägg märke till EN förpackning. )
Väl hemma så startar jag upp projektet med glädje över att äntligen få fixa till håret och få bort de orange-färgade topparna. Efter att ha kletat ned halva mitt hår så slår det mig att jag behöver ju två förpackningar.. Jag har jättemycket hår och behöver verkligen två förpackningar!!!!
Så nu sitter jag här dagen efter med halva håret färgat brunt (jo för det blev inte ett dugg blont.) och resten är fortfarande med de orange-färgade topparna!
Sweet!!
Happy Fredag allihopa! =)

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Aj då du får be någon handla en till själv ska jag också färga håret i dag ska bli ljusare, vAd gör du på måndag vill du ha besök?? Kram

Anonym sa...

Så jäkla typiskt! Hoppas det löser sig!

Har alltid tyckt det är så dumt att dom skriver typ "mörkblond" på förpackningarna. Det är ju en sån otroig tolkningsfråga. Alla färger vi har på salonen som är just mörkblonda är inte blonda utan bruna. Men när ordet blond är med i ordet tror man såklart att det ska vara lite blond med i färgen... :)

Tur att en skönhet klär i allt i alla fall!

Kram Elisabeth