söndag 17 januari 2010

Shopoholic?!? =)


Detta är vad jag inhandlade i går då jag utnyttjade mitt presentkort som jag fått i julklapp på Spets&Ting. Ett flugskåp! Det hamnade på köksbänken med lite småsaker i.. dels mitt pilklot med en ljusslinga i bara för att jag gillade skenet som det ger inne i skåpet.
Jag har inte stuckit huvudet utanför dörren i dag, utan jag och Charlie har myst på i våra mjukisdressar, badat, sovit, kollat film och ammat om vartannat hela dagen. *skönt*
Måste verkligen tillaga middag och äta nu men det känns sååååå trist att göra mat bara åt sig själv!
Ja ja, snart är resten av familjen på väg hem iallafall. *äntligen* Trots att helgen gått rätt snabbt och varit avslappnad och skön så SAKNAR jag verkligen mina killar!
det här duger inte.... mat!

Inga kommentarer: