torsdag 7 augusti 2008

Tiden är inte min bästa vän.

Hur är det möjligt att dessa lediga dagar bara flyter iväg, medans arbetsdagarna går på i sin vanliga sega takt. I dag har jag ju iallafall varit på stan.. igen!=) jag och Liam gick runt och mös.. eller jag mös, innan dagen va slut så sa Liam som satt i vagnen.."nää mamma inte en affär till".. Stackarn!
Vi va inte hemma föränn klockan fyra, å då blev det bråttom för jag drog ju utan att städa iallafall som jag verkligen behövde, å så skulle jag baka en marängtårta eftersom att det är mammas födelsedag i dag. Så dom va hitbjudna klockan 18.00. Så det blidde litte panik för att hinna allt. Men det löste sig.
Nä nu ska jag äta varma mackor, te och mysa framför tv:n innan det är dax att krypa i säng, börjar jobba klockan 05.45 å det tar 45 minuter att ta sig till jobbet!! Jippiiiiiii!!!! =)
Nä nu ska jag inte allt klaga. Godnatt

Inga kommentarer: