måndag 11 augusti 2008

Som jag väntat


Äntligen helg.....eller.... nåt liknande. Jobbade ju 6 dagar förra veckan och avslutade med två tolvtimmarspass. Resultatet: Började gråta som ett litet barn i Lördags helt utan anledning och gick runt med tårarna liggande tätt bakom mina ögonlock hela Söndagen på jobbet. Jonas tror numer att jag nog i hemlighet (hur hemligt det nu är) är psykiskt sjuk och Jonte (vi var de enda som jobbade i helgen) sa att Cicci är likadan när hon blev riktigt trött... sen suckade han och konstaterade att det måste nog vara ett kvinnligt syndrom. Stackare alla karlar som måste vara runt Dessie när hon är totalt utpumpad och bara gråter!=)

Ett litet fakta.. vi lyfter 8 ton för hand på jobbet per skift... Fatta hur stark jag ska bli! Det är ju som ett åtta timmars långt träningspass varje dag! Whohoooooo.....Dessie the stong, and Dessie the great!!

Nä i dag ska jag ta igen för förlorad tid här hemma. jag måste ju kolla om det växer några grönsaker på mitt land å så behöver jag nog ansa gräsmattan lite. (den utanför huset alltså)

Undrar om jag hinner in till stan som planerat?!?.. Joho johooo.. bara att sätta igång.

Inga kommentarer: