fredag 15 augusti 2008

Hösten på ingång


I går satte jag i gång och kapade upp alla reglar och skruvade alla på plats så i dag så är kruxet att få tag i en bil med dragkrok så att jag kan koppla släpen och fara och inhandla en väggskiva. Sedan är det bara att kapa till denna och sätta den på plats samt spackla och måla så är väggen klar och Liams lilla koja ääääääntligen färdig.

Jonas började prata i går om att köpa nya lyktor å grejjer till bilen och då började jag påpeka att han ju nu köpt så himla mycket nytt till bilen medans vi ännu inte listat övervåningen, men jag tyckte att om du verkligen vill ha dem så gör du ju som du vill... det konstaterade Jonas att det va en jättebra åsikt av mig att ha med tanke på att dom redan låg på Ica och väntade på att bli uthämtade.... *suck* =) Ja ja, han bryr sig om bilen medans jag bryr mig om hemmet. Vilken tur att vi har våra små intressen.

Nä nu måste jag fara och handla lite och sedan så ska det skyndas att göras alla dagens övriga aktiviteter och sedan så jobbar jag natt hela helgen.

trevlig helg

Inga kommentarer: