måndag 4 augusti 2008

snark


Sitter här på soffan vilket jag verkligen inte borde göra.... Måste göra mig klar och börja ta mig mot stan och vidare till mitt jobb. Guuuuuuud så himla jobbigt jag vill inte i dag. Är helt slut.

Skönt att inte jag behöver köra. Kommer att vara trött i morgon när det är dax för lilleman att kliva upp och det är jag som måste göra detta! Suck så trist och gnällande jag är känner jag.. har ni slutat läsa?!? =)

Nä nu måste jag verkligen göra en kraft ansträngning, ska ju hinna göra mat att ta med och släppa av lillen hos the babysitter å allt.

Jo.. rolig grej (enligt mig, jonas får lite panik inför detta) Jag frågade Liam om han ville att vi skulle gå upp till lekparken och leka ett tag i dag, men nej det va ha inte intresserad av. Han ville attt vi skulle vara hemma och måla våra naglar. Så nu är det gjort.. silver på fingrarna och vitt å glitter på tårna skulle han ha. Han tycker ju att han blir så fin, vilket han ju så klart blir!! =)

Nä nu gör jag det... nu ni...... klara fördiga gå!!!!!!!

Inga kommentarer: