onsdag 6 augusti 2008

Med morgongrus i ögat..


Sovit i Liams rum i natt och jag kan avslöja att han mysiga lilla vitmålade kökssoffa med en vanlig madrass i, är inte vänlig för någon som väger 56 kilo. Man ligger som genom den, men vad att göra då.. när jag kom hem i går kväll så hade ju älsklingarna krypit ihopi vår säng och sov ju hur gott som helst! =) Sååå himla söta, va tvungen att ta kort men jag tror inte att Jonas skulle va så nöjd om jag la ut det här...(jätteskumt) så ni får allt lov att föreställa er! hihi

I dag är planen som den varit hela veckan att jag ska ta och dra mig in till stan innan det är dax att fara på jobbet. Måste köpa presenter till miljoner.. nja...typ....med liiiiite överdrift. Ska på svärmors 50-årsfest på Fredag å så fyller mamma och Min systerson år på Torsdag bägge två. Så det behövs som. Men först så ska jag nog försöka att måla den lilla byrån som jag inhandlade från myrornas, målas i sin gråa prakt. jag köpte ju nya knoppar till men upptäckte att det inte alls gick att byta eftersom att de stora knopparna som sitter där är försänkta i lådfronterna... Liten besvikelse men det ska nog bli bra till slut!

Nä nu kurrar min mage och det gör nog lillens åxå, så det är bäst att ta fram lite frukost.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: