måndag 18 augusti 2008

sov sova sovast! =)


"Jobbat" natt hela helgen. (Allt va trasigt och fel inställt, eller slut, så en rätt frustrerad Dessie har gått runt och sökt arbete att göra i tre hela nätter samt ringt in hela världen för att få hjälp att få igång allt, men icket!)

I dag så sov jag till klockan halv tre så jag blev väckt av Jonas som ringde.. Skönt skönt skönt.. regnet smattrade på plåttaket och jag sov som ett litet barn.

Jag har varit och hämtat ut tapeten till hallen och tänkte att i morgon så ska jag försöka få upp den. Det är en jättefin svart strukturtapet som jag ska sätta upp bredvid ytterdörren. Så då ska jag även måla hatthyllan och skostället vita. Kommer nog att bli fine fiiiine. Och så ska jag sy kuddar å spackla å måla. Så himla kul, jag kommer inte att ha tråkigt dessa dagar kan jag lova.=)

Inga kommentarer: