fredag 29 augusti 2008

Hela familjen snorar visst nu, men det är som vanligt hos oss. Roger sa att han tror att förkylning uppstår hos oss och sen sprider sig vidare. Och jag tror nästan att han har rätt. Sitter just nu och lyssnar en jävligt irriterade karl som spelar tennis på tv. Varför måste dom stöna så högt varje gång dom träffar bollen.. jag gör inte det. SLUTA MED DET ALLA NI SOM GÖR DET! I dag blidde det en liten sväng på stan för att återställa "tusenkronors-tunnan" som Jonas kallade den, för den blev inte alls så fin som jag hade trott. Istället så köpte jag lite köks saker i form av en diskmedelspump mm. från Cult Design. Jättefint!
Nu så ska det bli mys i tv-soffan, bara Jonas byter kanal från dessa stönande/skrikande bollfixerade männniskor. Annars går jag härifrån. (Vilket hot, han bryr säkert bara för det.)
Trevlig kväll på er.

Inga kommentarer: