onsdag 20 augusti 2008

Ren och skär porr..






Det är i det närmaste så jag ser på Ikeakatalogen som damp ned i postlådan i går.. TREVLIGT! I extas kröp jag ned i soffan och började läsa...... svart bordslampa 299:-...dimbar...åååååhh....där gick det för mig!=) Nä men för att bli lite allvarlig ett tag så verkar mycket färger vara på väg tillbaka, många av sidorna går i ren och skär 70-tals anda. Me dont like so much...






Latheten ligger i kroppen.. Måste tapetsera men kan inte förmå mig att börja... Suck, det kommer att bli så fint, men mönsterpassa... lite jobbigt. (trots att Emma varit en hejjare på att lära mig) Måste åxå lista de lister som varit börta från hallen nu i två år... Nu är dom iallafall inhandlade, det är ju steg ett.






Dagens prognos: regn regn med tillfälliga skurar av mycket regn... booooooooring..






Nä nu måste jag fara och handla, vi är utan mjölk, och hela mitt matsystem raseras om jag inte har mjölk hemma... oavsett om jag har tänkt använda den eller inte så ska det bara alltid stå mjölk i kylen.






Dagens citat:
"Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool... "
Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962









Inga kommentarer: